-sannaandersson-

Alla inlägg under september 2011

Av sanna andersson - 15 september 2011 07:44

har nyss fixat mej och väntar nu på att  maja w ska  komma. långdag idag , känner mej så här    :( åhhh blir galen på skolan , asså ska vi ha 3 långdagar !!! det är alltid våran klass som få skiten :OOOOOOO daamp jag får. men nu måste jag dra , ses sen :)  



  

                         /s  

mja

Av sanna andersson - 14 september 2011 15:34

om 7 dagar är man 13 då:D TONÅRING:) längtar. jaja hejdå                                                                                                                                                                  btw så hade vi skol joggen idag så jag kände mej så här efter   haha älskar alla smilysar :D





Av sanna andersson - 14 september 2011 15:15

min egna stjärna, min syter. vi har miljoner minnen tsm , jag skulle kunna skriva en hel bok om dej och mej. jag gör allt för dej, kommer alltid finnas vad som en händer. hoppas verkligen att vi kommer vara bästa vänner livet ut. vi går egenom eld,vatten tsm, alltid du och jag, avän om vi bråkar iblan så löser vi det alltid efter och det gör så att vi kommer närmre varan..jag älskar dej verkligen elin. hoppas verkligen att deu vet de<3


   

          

föralltid vi

Av sanna andersson - 13 september 2011 11:36

   HOPP:)   boooommmbbeeeen!!   andreas johan och jaag :) rosaa hjälmar :/men de syns inte  jag och johan :)

Av sanna andersson - 13 september 2011 10:26

vilken outfit tkr ni är finast?


1.


 

2.

 

3.

 

vilken?

Av sanna andersson - 11 september 2011 18:11

        red sonja idag! gick jätte bra.. red först barbacka sen hämtade maja ( hon va m mej i stallet idag) sadeln åt mej:) nu ska jag cyckla till mamma och hämta läxan :) 


                     

Av sanna andersson - 10 september 2011 21:13

  

      

 

17 veckor och 1 dag utan dej...det är svårt att tänka att du alldrig mer kommer finnas här, här hos mej...hoppas du har det super där upp henke... det gör  jag verkligen<3 finns inge mer att säga än att jag faller isär..

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kategorier

klocka

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards